Medlemskab

Indmelding

  • Har du deltaget mere end en enkelt gang i en af Grevens Rollespils Forenings arrangementer så skal du også være medlem.
  • Et medlemskab koster 100kr om årer.
  • Medlemmer skal være 9 år eller ældre.
  • Medlemmer er aktivt deltagende og giver en hånd med, når vi ryder op efter et event.
  • Medlemmer er mere end velkomne til at invitere gæster med til events, så længe at de overholder ovenstående regler.

Du skal meddele foreningen hvis du ønsker optagelse som medlem.

Trin 1

Send en mail til : kasser@grevensrollespil.dk

I mailen skal du oplyse:

  • Navn på medlem.
  • Bopæls adresse på medlem.
  • Telefon på medlem.
  • E-mail på medlem.

Hvis du ikke er myndig skal vi også have.

  • Navn på en kontakt forældre.
  • Bopæls adresse på kontakt forældre.
  • Telefon på kontakt forældre.
  • E-mail på kontakt forældre.

Trin 2

Betaling skal enten gives kontant til vores foreningens bestyrelse, eller overføres til foreningens konto :

Nykredit – Reg.nr: 5479   Konto nr.: 0002745582

Vigtig: Skriv navnet, på personen som ønskes indmeldt, i bemærknings feltet. Ellers ved vi ikke hvem pengene kommer fra.

Så snart vi har modtaget alle de ovenstående informationer, såvel som betaling, vil vi sende et velkomst brev samt et medlems nummer.


Vi sender en påmindelse, når dit medlemskab er ved at løbe ud. Hvis du ikke fornyer dit medlemskab vil du automatisk blive meldt ud.